İçeriğe geç

Etiket: kart

Kart kullanım ücreti ödenmezse ne olur ?

Kart kullanım ücreti ödenmezse ne olur? (İzmir’de kahve alırken bile aklıma gelen o soru) Bazı sorular vardır, insanın kafasına bir kere girince çıkmaz. Mesela sabah uyanırsın, “Bugün ne yesem?” dersin, sonra bir anda “Acaba kart kullanım ücreti ödenmezse ne olur?” diye düşünürsün. İkisi arasında mantıklı bir bağ yok ama beyin zaten mantıkla çalışmıyor; özellikle de İzmir sabahlarında, aç karnına. Ben 25 yaşındayım. İzmir’de yaşıyorum. Ve dürüst olayım: Kart ekstresi bildirim sesiyle kalbim aynı anda hızlanıyor. Çünkü o ses, bazen bir “alışveriş yaptın” bildirimi değil, adeta “hayatın küçük bir muhasebe sınavı” gibi geliyor. Kart kullanım ücreti dediğin şey neydi ya? Önce…

Yorum Bırak
şişli escort
Sitemap
https://piabellaguncel.com/